Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man gjør ikke en dårligere jobb med standard UI....

Men du vet at "mongoshield" må ha alt så jævlig perfekt. Før TBC så var det veldig mange R14 folk som brukte standard UI. Det er smak og behag..

 

@Dernel: Drit i det andre her, de klarer ikke å spille selv. Se på noen armory proiler det shaman har 2k rating ++. Og se hvilket specc dem bruker.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Da var det hvertfall slutt på og poste her Hver gang jeg poster her får jeg kritikk, melder meg snart ut av dette forumet.....

Husk å lukke døra når du går. :)

Det er du som skal lukke døra etter deg. Du snakker bare piss faen altså..

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

er en god del som snakker piss her og faktisk troller.

 

Dernel, jeg hadde gått for noe _slikt_ om jeg hadde gjort Arena.

 

Men det spørs hvem du er i Arena med. Juster hvilke totems du vil buffe eller om du må buffe dem i det hele tatt. Den builden her gir deg mer frihet til å sluke pompyro's med grounding, instant ghostwolf "to gtfo asap", 50% kortere slowing effects og mye melee+shock dmg.

 

Men så er ikke jeg så imba i PvP heller. Har gjort en del arena kamper før i tiden, men mest for å tape og få noe poeng :p Det hendte vi vant også hehe. Og det var med min PvE enhancement spec og PvE gear.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
er en god del som snakker piss her og faktisk troller.

 

Dernel, jeg hadde gått for noe _slikt_ om jeg hadde gjort Arena.

 

Men det spørs hvem du er i Arena med. Juster hvilke totems du vil buffe eller om du må buffe dem i det hele tatt. Den builden her gir deg mer frihet til å sluke pompyro's med grounding, instant ghostwolf "to gtfo asap", 50% kortere slowing effects og mye melee+shock dmg.

 

Men så er ikke jeg så imba i PvP heller. Har gjort en del arena kamper før i tiden, men mest for å tape og få noe poeng :p Det hendte vi vant også hehe. Og det var med min PvE enhancement spec og PvE gear.

Du linka ikke speccen..

Lenke til kommentar
Du linka ikke speccen..

 

wooops, my bad. Fikset link nå.

 

edit:

http://www.wowdb.com/itemset.aspx?id=748

Om du har dårlig med PvP gear. Det settet er ikke så bra, men det hindrer deg i å gå ned "like sack of shit" :p

 

Alltid pop heroism+shaman rage etter å ha satt ned Grounding og Earthbind. Sett opp .....pokker husker ikke navnet, "aoe"-pulse totem for spell pushbacks ;)

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Frost resistance totem mot mages, nature resistance mot druids om du ser du ikke kan unngå roots eller cyclone. Spar alltid ES til interrupt istedenfor å bruke FS til å ta igjen en druid. (som druid ser jeg etter en "åpning" i shocks CD for å roote). Fire resistance mot destrolocks (møter sikkert noen på din rating). Spar grounding til når du virkelig trenger den.

 

Noen konstruktive tips som bør hjelpe deg litt.

Lenke til kommentar
EDIT: kan vel spørre hva som er så jævla feil med speccet mitt?

 

Quickos guide til arena som enhancement-shaman:

 

1. Spec - 0/47/14 eller 0/48/13

(Ancestral Knowledge vs. Shield Specialization er en smakssak. 1% meleehit og 1% spellhit v 2% meleehit også. Jeg ville tatt meleehit/spellhit.)

 

2. Bracket. 2v2 er generelt dårlig for enhancement-shamans. Resto-Druid/Enh shaman fungerer til en viss grad, men det er frustrerende å spille for nye spillere. Jeg ville gått 3v3, da det ikke er fullt så slitsomt å samle alle folka online som det er i 5v5.

 

3. Setup. Det er ikke overraskende at du ikke kommer noen vei som enhancement shaman/hunter. Prøver du 3v3, er populære komboer Shaman/Warrior/Restodruid, Shaman/Warrior/Holypala. Dersom RL-vennene dine spiller klasser som absolutt ikke passer sammen med deg, kan du enten finne "riktige klasser", og spille med vennene i andre brackets, eller droppe alle "drømmer" om høy rating og bare kose deg lenger nede, og prøve å gjøre det beste ut av det.

 

4. Annet om 3v3-setupen. Jeg må riktignok advare deg om at Shamans er et av hovedmålene til fienden her, så det hjelper å ha en god del resilience/hit points i gearet, og du må bruke grounding totem og earth shock flittig. Ellers er det bare å facerolle Purge/Stormstrike på målet ditt.

 

Lykke til.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Man gjør ikke en dårligere jobb med standard UI....

Men du vet at "mongoshield" må ha alt så jævlig perfekt. Før TBC så var det veldig mange R14 folk som brukte standard UI. Det er smak og behag..

 

@Dernel: Drit i det andre her, de klarer ikke å spille selv. Se på noen armory proiler det shaman har 2k rating ++. Og se hvilket specc dem bruker.

Ikke sikker på hvordan jeg skal tolke den, men jeg er vitterlig enig, null problem å være god med standard ui....

Lenke til kommentar
Man gjør ikke en dårligere jobb med standard UI....

Men du vet at "mongoshield" må ha alt så jævlig perfekt. Før TBC så var det veldig mange R14 folk som brukte standard UI. Det er smak og behag..

 

Hva er det som gjør R14 folk så spesielle? De hadde mer tid enn andre spillere til å spille WoW? Trenger ikke fjong UI for det. Selv liker jeg standard UI, men å spille helt uten addons blir nesten umulig, da spesielt om man skal hevde seg i noe.

Lenke til kommentar

nei.. Jeg har alltid brukt standard, og jeg var i BT da jeg slutta. Bare bull at UI gjør deg til en bedre spiller, men så klart, Omen/ktm er et minimum om man skal hevde seg. (i pve)

 

Så helt addon-fri burde man ikke være, men man trenger ikke gjøre noe med hvordan barene er satt opp.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Selv om dette går fryktelig off-topic nå, tør jeg spørre hva med UIet hans som ikke er standard?

 

Hvis man bruker addons, så har man ikke standard UI lenger. Med unntak av addons som ikke kommuniserer med brukeren; f.eks. addons som tweaker load-times og slikt.

 

Han har en hel del buttons rundt minimapen og en eller annen greie over actionbaren som tyder på at han bruker addons.

 

 

[edit:] kanskje litt kverulerende av meg å si det, siden det virker som de fleste har oppfattningen av at standard unitframes + standard actionbar = standard UI. Men, fakta er altså at alt man får servert av lyd og grafikk av et program i den hensikt å kommunisere med brukeren = User Interface.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt mere enn et par timer på kanskje 1 måned. Det er ganske greit, egentlig. Får aldri trangen til å logge inn mere.

En stor faktor er at min bestekompis IRL og ingame la inn årene helt plutselig og ga all gold til meg. Og jeg var ikke i noen guild.

Så det blir liksom bare logge inn, queste litt alene, og logge av igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...