Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
66. Du lurer på hvilken opplønsning øyet kjører i. (-Martin-)

 

Sendte spørsmål om det til illustrert vitenskap for et år år siden...var visst 168Mpix eller noe i den dur

Ah, var det du som spurte? Hehe.. Husker jeg leste et lite spørsmål fra leserne der for en god tid tilbake.

 

 

Det var meg ja ^^

 

Du vet du er nerd når du husker 5 år gamle spørsmål fra illustrert vitenskap? :3

Lenke til kommentar
Du vet forresten du er nerd når medelever og lærere spør deg om data-ting, istedet for it-ansvrlig..

 

 

 

 

 

 

Du vet du er nerd når til og med IT-ansvarlig kommer å spør deg om ting og tang. :whistle:

<-Guilty!

Var utplassert på Strømmen VGS og måtte lære systemansvarlig der å ta backup av firefox-bokmerker.

Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når du klikker på rektor siden PC'ene bare har IE.

Why?

1. Rektor har antageligvis ikke den fjerneste anelse hva som foregår på IT-avdelingen.

2. IT-avdelingen har ofte ikke tid til å installere en browser(Firefox, Opera) under 5% av elevene bruker.

3. Behøver ikke være nerd for å mislike IE :)

Jeg er nerd og liker IE :)

Lenke til kommentar
Du vet forresten du er nerd når medelever og lærere spør deg om data-ting, istedet for it-ansvrlig..

 

 

 

 

 

 

Du vet du er nerd når til og med IT-ansvarlig kommer å spør deg om ting og tang. :whistle:

<-Guilty!

Var utplassert på Strømmen VGS og måtte lære systemansvarlig der å ta backup av firefox-bokmerker.

 

Åhh.... sånne enkle saker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...