Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Fy, jeg misunner samlingen til enkelte her. OMG, er det mulig sier jeg. Jeg skal ikke poste min beskjedne, nesten ikke-eksisterende samling. Men, skulle ønske jeg hadde råd til å prioritere slik dere gjør. Ja, ja, håper en dag jeg også kan ha en så svær samling, og tid til å se de filmene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, veldig mange gode samlinger her! Jeg selv har ikke mye, leier for det meste, men vet om noen som har en god hylle ;)

 

Hvis det er mulig så bygg selv, blir egentlig ikke så mye dyrere, kan jo bli noen kroner billigere også og du får det akkurat som du vil...

 

 

Ja jeg vet ikke bilder denne gangen heller, men jeg har lagt inn en søknad for 3 minutter siden om å låne kamera til brodern i morgen så skal jeg se hva jeg får til.

 

Sikkert noen som ble skuffet denne gangen også :)

 

Lenke til kommentar
Kom igjen, Manx, vi må få se samlingen din..... Jeg skulle ønske jeg hadde noe i nærheten av den samlingen dere har. Uff, blir flau når blikket mitt treffer min egen hylle, full av bøker, men nesten ingen filmer, buhuuu...

 

Skal ikke være flau over å ha mye bøker.. Bøker fører til kunskap, og det får man ikke nok av :p

Lenke til kommentar

Da er det vel på tide med en liten oppdatering, blir ikke helt 100% siden jeg gikk tom for batteri :!: (Nei jeg kødder ikke, så det kommer mer straks jeg har gravd fram noen batterier og det blir litt mer lys ute)

 

Har klippt sammen to bilder derfor ser det så rart ut, men dette er topp-hylla med bokser:

Denne hylla er ca. 165x60 (bxd), de fire andre er ca. 100x60 og hele driten går fra gulv til tak...

 

post-29624-1205056042_thumb.jpg

 

 

Hylle 2:

 

post-29624-1205056094_thumb.jpg

 

Hylle 3:

 

post-29624-1205056142_thumb.jpg

 

Hylla er bygd selv og er nesten 60 cm dyp, er også to deler til som er like store som bilde 2 og 3 så det er plass til mer. Men for øyeblikket er er de to siste brukt som lagringsplass for usette HD filmer og data-komponenter og annet stæsj, kommer bildet av HD hylla straks batterier er på plass...

 

Her er TV-seriene mine, de to nederste hyllene med serier er fremdeles usett :(. Er vel stort sett bare Gunfreak som matcher den haugen der :)

 

post-29624-1205056360_thumb.jpg

 

(Gidder ikke å rydde for dere :) )

 

Sikkert noen som savner noe, men det kommer om ikke alt for legne. Men jeg tørr ikke vente lenger med å legge ut noen bilder, er jo like før det står en mobb på døra mi :D

 

Men her er litt å kose seg med for øyeblikket...

 

Edit:

 

Her er resten av moroa:

 

Her er DVD hylla mi, kan også kalles en vegg :D

10 hyller av ca. 350 cm, gadd ikke å ta bilde av de tre nederste siden de er tomme for øyeblikket...

 

post-29624-1205068149_thumb.jpg

 

Samme bilde bare med de siste 50 cm på høyre side i en dårlig bildemontasje:

 

 

post-29624-1205068205_thumb.jpg

 

 

Så har vi HD bunken som venter på å bli sett, noen ganger så må man bare innse at det ikke finnes nok fritid eller timer i døgnet.

 

post-29624-1205068409_thumb.jpg

 

Også må man jo ha litt "kunst" på veggen:

 

 

post-29624-1205068483_thumb.jpgpost-29624-1205068498_thumb.jpg

post-29624-1205068509_thumb.jpg

 

 

 

Sånn da har vel jeg gjort mitt, så da kan noen andre ta over.

 

Så var det noen som lurte på utstyret:

 

TV: Philips 47pfl9532

DVD: Denon 1930

HD DVD: Toshiba HD-XE1 & HD-EP35

Blu-ray: Kommer i løpet av sommeren, står mellom topp-modellene til Denon og Marantz.

Forsterker: Sony DA5000ES skal byttes med en Marantz SR8002 til sommeren.

 

Høytallere orker jeg ikke å remse opp, skal også gjøres en del endringer til sommeren. En ting som er klart er nye front høytallere fra JBL (kjøpes brukt av brodern) og en RC64 center fra Klipsch peise ny...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...