Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Da kommer det en foreløbig update på mitt rom. Ikke helt ferdig, skal ta ned plakatene og få opp noen fine svart-hvitt panorama/landskap bilder. Skal også få opp noen enkle svarte hyller så jeg bruker litt veggplass :)

 

Here it goes:

 

post-115792-1200265813_thumb.jpg

Må kjøpe lengre kabler til høytalerne, og z5500subben skal ut.

 

post-115792-1200265881_thumb.jpg

Stoooor og god seng. Bamsen fikk jeg til bursdagen av dama :)

 

post-115792-1200265986_thumb.jpg

Nerdekroken.

 

post-115792-1200266081_thumb.jpg

Modellbilen min, fikk den også av dama :)

 

Det var så og si rommet mitt. Dvd ol. skal opp i hyller, så det ser mindre rotete ut :) Ser du i signaturen min så ser du rommet før det ble ommøblert. Ganske stor forskjell vil jeg si.

 

Edit: Btw, de høytalerne som står med sengen er samme som de 2mmy har ;)

Endret av rublings
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Ingen som har noe feedback på min? Vil gjerne vite hva folk syns, og hva som kan gjøres for å få det bedre :)

Vær tolmodig! Alt kan alltid bli bedre. Se på de andre bulene for inspirasjon.

Lenke til kommentar
Ingen som har noe feedback på min? Vil gjerne vite hva folk syns, og hva som kan gjøres for å få det bedre :)

 

Flatere tv er en fin plass og starte. Ville heller ikke valgt bøk-finish på tv-benken når du har såpass mørkt gulv. Plasseringen av høttalerne var jo også noe spesiell. Og tørkede roser er forresten ganske småharry synes nå jeg. :wee:

Lenke til kommentar

fLeReK: Så på bildene dine og ser du er en mann med klasse på skrivebordet. :wee: Men sant, jeg kan nok ordne litt mer i kablene her og den skuffa. Veldig så det rotet skulle vises da. \o/

 

Den Gyldne Apekatt: Perfeksjon, perfeksjon. En kan alltid gjøre noe bedre. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Vesle bula mi...

Der har vi bulen sin ja.

 

Likte fargene og lyset, (Kanskje bare bildene men) pene møbler og utstyr også. :love:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Ingen som har noe feedback på min? Vil gjerne vite hva folk syns, og hva som kan gjøres for å få det bedre :)

 

Flatere tv er en fin plass og starte. Ville heller ikke valgt bøk-finish på tv-benken når du har såpass mørkt gulv. Plasseringen av høttalerne var jo også noe spesiell. Og tørkede roser er forresten ganske småharry synes nå jeg. :wee:

 

- Flatere tv kommer, men ikke med det første. Nettopp brent vekk mesteparten av pengene på bil.

- Tv-benken kjøpte jeg brukt. Har vurdert å Lakke den, evt beise den slik at den passer bedre til gulvet. God ide??

- Høytallerne må stå slik, da de trenger litt plass bak, samtidig som de er gigantiske. Jeg sitter for det meste i sengen og ser film.

- Roser fikk jeg av kjæresten min for en stund siden, men har vurdert å gjøre noe med den. Ramme den inn eller noe? Den skal ikke kastet, for mye betydning.

 

Liker forslag, føl dere fri til å kritisere slik at jeg kanskje får noen gode ideer :)

Lenke til kommentar
Der har vi bulen sin ja.

 

Likte fargene og lyset, (Kanskje bare bildene men) pene møbler og utstyr også. :love:

Takktakk :)

 

 

Veldig pent, phax!

 

Vidvinkel? Tønneformet fortegning får rommene til å se DIGRE ut :)

 

Som sagt, fet bule!

 

Hehe ja må vidvinkel til med dagens leiliheter, Sigma 10-20mm.

 

Pen bule, Phax. ;)

Takk til deg og :)

 

 

Herlig bule Phax!

 

Lyst og trivelig, akkurat slik jeg ville hatt det selv. Stilrent og ryddig.

 

Leier eller kjøpt leiligheten?

 

Takker, den er kjøpt ja!

 

Edit:

Utruleg fint det der, phax ! Kvar har du kjøpt dei tre svarte hyllene du har på veggen ? Har leita ei stund etter slike til nyerommet, men har ikkje funne noko...

 

Erlend :)

 

De er kjøpt på skeidar, kommer i pakke med fire, men den største har jeg ikke hengt opp, den brukes faktisk som et lite bord i gangen av alle ting. Var ikke så ille pris, rundt 800,- mener jeg.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...