Gå til innhold

Sette opp Firefox til å åpne i tabber


trrunde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet det, men når jeg trykker på en link f.eks her i forumet vil den åpnes i et nytt vindu, men tidligere hadde jeg det slik at den ble åpnet i en ny tab i stedenfor

Du kan foreksempel laste ned Tabbrowser Preferences; en extension til Firefox som gjør at du kan styre ALT av tabbed browsing :yes:

 

Edit: Last ned

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Ikke det at jeg har noe med det, men er det ikke noe evig stress at ALLE linker åpnes i ein ny tab? Personlig bruker jeg tabbingen mye, men det koster meg ingen ekstra kalorier å holde inne CTRL mens jeg trykker på linkene. Tar meg null ekstra tid. Er bare ute efter andres erfaringer.

 

Husker på en gammal Win 98 PC jeg hadde. Der ble alt åpnet i et nytt vindu når jeg trykka på mapper når jeg browsa harddisken (veit åssen jeg skal huke det av nå, da)! Det var irriterendes, det.

Lenke til kommentar
Ikke det at jeg har noe med det, men er det ikke noe evig stress at ALLE linker åpnes i ein ny tab? Personlig bruker jeg tabbingen mye, men det koster meg ingen ekstra kalorier å holde inne CTRL mens jeg trykker på linkene. Tar meg null ekstra tid. Er bare ute efter andres erfaringer.

.

Han mente vel at alle linker som åpnes i et nytt vindu, åpnes i en ny tab i stedet for et nytt vindu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...