Gå til innhold

DVD-Jon med ip-mobilstunt ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det egentlig noen som faktisk tror på noen revolusjon her... :lol:

 

Det har jo lenge vært tilgjengelig mer eller mindre jalla-løsninger som skal innebære billigere meldinger og slikt, uten at det har imponert markedet merkbart.

 

Men det blir jo sikkert artig uansett å se hva denne karen har smørt sammen denne gangen.

Lenke til kommentar
Foreløpig fungerer løsningen på telefonene til tre mobilprodusenter: Siemens, Nokia og Ericsson

 

Rart å lage støtte for minst 3-4 års gamle telefoner (Ericsson:P).

 

Neida. Hm, ser jo spennende ut det her. Har heller ikke tro på noe veldig nyskapende. Blir det for billig tar operatørene knekken på det på en eller annen måte innen noen dager / uker.

 

Men dette ser ihvertfall seriøst ut, ved oppretting av selskap, investorer og lignende.

Lenke til kommentar
Vel, jeg tror nok dette blir en bedre løsning en de andre "jalla-programmene" som er ute i dag.

Ja, har iallefall håp om at det skal bli noe mer nyskapende enn det som allerede finnes, for som Vice nevner her så finnes det jo allerede noen "jalla"-løsninger på dette. Men hvis man tror han kommer med en overaskelse, altså noe nytt, så kan man vel kanskje kunne kalle det en revolusjon. Jeg kan ikke tenke meg hva han har i tankene, men at det finnes hull til å lage revolusjon innen mobilnettet tviler jeg ikke et sekund på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...