Skabbfot Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 vet ikke om dette er old, men se her uansett http://pages.infinit.net/noc/pentagon.swf jeg er helt sjokkert!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 WTF. Men sånne teorier har man ofte grunner til å ikke tro på, selv om det var mye merkelige greier der. Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 mhm, skjønner. Men det er så.. vet ikke hva jeg skal kalle det men når FBI og alle de der begynner å konfiskere videofilmer og slikt.. så syns jeg det lissom sier så mye (eller ihvertfall antyder) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er jo litt merkelig, mtp. hvor mye annen informasjon om 9/11 de har gitt ut. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Skulle gjerne faktisk ha lest de øyenvitne-uttalelsene med egne øyne, samt det om filmen fra de diverse kameraene. Å ta slikt som dette uten at personen trenger å backe opp en eneste påstand med linker eller noe er litt drøyt. Hvis det skulle vise seg å stemme tho. Daaaaamn. Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Det var da noen linker helt der nede tror jeg.. men jeg vet ikke helt.. Uansett, så er det jo en teori. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er da venlig at politi osv. inndrar filmer som bevismateriale. Og det virker som personen som har laget denne "filmen" har plukket ut det han syntes passet fra vitneutsagnene. Dessuten så må ikke flyet ha flydd hele veien i lav høyde, som de nesten påstod i filmen, det går jo ann å fly i litt høyde, til du kommer fram. For så og stupe, og rette flyet mot Pentagon. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Linket til den i SO3 for noen dager siden. Men det er snodige greier, det skal de ha for. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) My god! That was a UFO. President Georg W. Bush has just decleared war on terror against the entire universe. Endret 3. september 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 My god! That was a UFO. President Georg W. Bush has just decleared war on terror against the universe. :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 http://www.wyndom.net/xpentagon%5b1%5d.swf Alternativ url. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Sett den nå. En komet kanskje? Endret 3. september 2004 av Laman Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Første gang jeg så fila, måtte jeg vente ei stund.. så kanskje du bare må vente litt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Den er bare frekk og tragisk. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 gleder meg til rundt 2030 når all informasjon om kennedy drapet blir publisert... er vel 75 år man venter med å frigi informasjon,sånn at ingen skal fra den tiden skal bli straffe forfulgt... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Dæven, det tenkte jeg aldri på. Dritbra, sånt liker vi Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Uhm....HÆ?? Altså et boing fly hadde sikkert vinger å sånt får at det skal kunne fly right??? ehm...jeg så ikke noe vinger,fly kropp og det hullet var jo da ganske lite får et fly av de dimmensjonene til et slikt fly....uanz det hadde jo sikkert også driv stoff??? WTC brant i 4 timer etter at flyene hadde krasjet....dette brant i 20 mins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå