Arntsen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Synes det mangler en egen tråd som omhandler Ultimate Team, utenom byttetråden! (correct me if I´m wrong) Personlig er jeg helt oppslukt i Ultimate team om dagen, og skal innrømme at det går med noen timer til det. Laget mitt er "bortimot" komplett slik jeg ser det, men ønsker noen innspill på hvem jeg kan hente for å opprettholde kjemien, samtidig som overalen blir bedre. Start 11. Villa(89) - Torres(89) Bojan(81) (/Aguerô(85)) Xavi(87) - Alonso(82) - Iniesta(85) Filipe(85) - Pepe(82) - Puyol(86) - Ramos(86) Reina(88) Som dere kan se av bildet, er Filipe ikke helt "100" på kjemi med Xavi og Pepe. Som man også kan se, har jeg abidal på benken.. Tanken min er å hente Fabregas og sette han inn for Alonso, og bytte ut Pepe med Gallas. Men midtbanen vil da miste kjemi, men den vil være noe allà det samme i forsvar. + at jeg da blir sterkere på midtbanen og sterkere på fart i forsvar... Håper noen kan komme med gode råd Post i vei dersom andre trenger veiledning også. Også holder vi "bytte spillere?" spørsmåla til PM og byttetråden. Joakim Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Lurer litt på hva du har gjort for å få det laget. Spilt mye og kjøpt coins med ekte penger eller? Hver eneste gang jeg skal "spare" litt coins til å kjøpe en god spiller, så ender det alltid opp med at jeg kjøper en gull pakke og håper på det beste. Får jo selvfølgelig INGEN gode spillere! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Du kan hente inn Manuel fra Portugal, han er LB hvis jeg husker riktig, eller så var han RB, Hva med Capdevilla :/ Pepe bytte ut med Albiol? Han ekke no rask tho,.Men Torres er heller ikke 100% samsvar med de andre, så han burde du selge, f.eks til meg, hehe..Henter du Cesc så blir jo ik han heller 100% samsvar med midtbanen din og CF spillern..Og u kan bytte ut Reina med Casillas.. Arntsen hvilke andre spillere har du på benken? mitt forslag. Casillas, Ramos, Puyol, Albiol, Capdevilla, Xavi, Iniesta, Alonso, Bojan(kanskje Guti er bedre her) Villa, Raul, Da vil du få 100%samsvar med alle spillerne dine, med tanke på at alle er spanske og spiller i La Liga Endret 30. mars 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Gullpakker er oppskrytt! Får jo bare spillere mellom 75-79 der... Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg har nok brukt litt mye av bankkortet mitt... 400,- tenker jeg.. + at jeg kjøper så smart jeg bare klarer... Jeg har ENDEL spillere... Alle du nevner, PrettyBoy, med unntak av Albiol, Raul og Casillias har jeg i stallen. Raul har jeg hatt 2ganger og solgt. Capdevilla fikk jeg idag... 800,- Jeg er mer inne på denne tanken: Reina England England England England Spania England Spania England (Rooney) Torres Villa Kjemien vil jo bli 100 dersom posisjonene er korrekt. Får liksom ikke bestemt meg om "full kjemi" mellom spillerne skal gå foran stats. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Reina, O`shea ferdinand terry Evra, Iniesta Essien xavi rooney Villa torres, no lignende dette? Det blir jo ik samsvar mellom disse spillerne da? Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Nei, jeg vet... Hm, prosjektet mitt med å lage det OPTIMALE ultimate team ekke bare bare.. Skal ialefall ha inn rooney på laget mitt nå, sette han som spiss, og kjøre torres som cf. Han vi connecte fullt med xavi, iniesta og fabregas (og artega som er inbytter), Og torres vil connecte greit med rooney, men ikke med villa, men der har jeg berba som backup.. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Synes det mangler en egen tråd som omhandler Ultimate Team, utenom byttetråden! (correct me if I´m wrong) Personlig er jeg helt oppslukt i Ultimate team om dagen, og skal innrømme at det går med noen timer til det. Laget mitt er "bortimot" komplett slik jeg ser det, men ønsker noen innspill på hvem jeg kan hente for å opprettholde kjemien, samtidig som overalen blir bedre. Start 11. Villa(89) - Torres(89) Bojan(81) (/Aguerô(85)) Xavi(87) - Alonso(82) - Iniesta(85) Filipe(85) - Pepe(82) - Puyol(86) - Ramos(86) Reina(88) Som dere kan se av bildet, er Filipe ikke helt "100" på kjemi med Xavi og Pepe. Som man også kan se, har jeg abidal på benken.. Tanken min er å hente Fabregas og sette han inn for Alonso, og bytte ut Pepe med Gallas. Men midtbanen vil da miste kjemi, men den vil være noe allà det samme i forsvar. + at jeg da blir sterkere på midtbanen og sterkere på fart i forsvar... Håper noen kan komme med gode råd Post i vei dersom andre trenger veiledning også. Også holder vi "bytte spillere?" spørsmåla til PM og byttetråden. Joakim Hvordan får du til at det går sånne grønne streker mellom spillerne og hva betyr det? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det betyr vel at alle spillerene spiller i rett posisjon utifra hva de foretrekker. Tror jeg da! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Tror ikke det, det er vel den foten på kortet og Hvor grønn den er Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Svak grønnfarge= de spiller i samme liga/ samme land. Sterk grønnfarge= spiller i samme klubb, er fra samme land og liga. Nå tenker jeg på de strekene mellom spillerne.. Foten er posisjon, den firekante greia er formasjonen.. Endret 20. april 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er det viktig med de strekene a? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Viktig med tanke på hva? For meg, så er det viktig, har kun spillere fra PL. Putter dem i riktig posisjon og gir dem formasjonen jeg bruker.. Dette er forøvrig laget mitt så skjønner du kanskje litt mer av hva jeg mener. Reina Sagna Kompany Toure Evra Gerrard Arteta Fabregas Malouda Park Torres Så siden alle er fra PL så har den svak grønn strek mellom dem, og de som er fra samme land/eller klubb har en sterk grønnfarge, målet mitt er jo at hele laget skal ha en sterk grønnfarge Endret 20. april 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hvis man skal kjøpe gullpakke? Hvilken gullpakke bør man velge og hva er bra? Er jo 10 forskjellige pakker eller noe med ansikter til forskjellige spillere på. Hvis man skal kjøpe gullpakke? Hvilken gullpakke bør man velge og hva er bra? Er jo 10 forskjellige pakker eller noe med ansikter til forskjellige spillere på. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Velg det ansiktet du vil. Det har ingenting å si. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Kan man ha samme spiller to ganger i troppen? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ikke i startelleveren/benken, men du kan ha en i My Club og en i startoppstillingen f.eks Lenke til kommentar
fredes Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Det er vel feil? Kun èn, uansett. Endret 20. april 2010 av fredes Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Noen som vet om en bra spiller som er rask på topp og kan gå på mye gjennombrudd? Han skal passe inn på topp i en 4-2-3-1 formasjon som enslig spiss som kan stikke på farlige løp Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvilke ansikt spiller ingen rolle, og du kan bare ha en spiller i troppen, han andre kan du selge... Hvilken prisklasse da? Bent er en rask spiller, som har skårt en del for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå