haakl Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Hei, her kan dere altså skrive hva dere syntes om hjemmeprosjektet mitt og konstruktiv kritikk MeTube Recreation Mr.Anki's MeTube Endret 26. februar 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Mulighet for en link? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er ikkje så veldig får gjenlaging av andres prosjekt men skal du lage ein nøyaktig kopi eller skal du lage ein forbedret kopi av Mr.Anki sin? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Fått lov av Mr.Anki til å kopiere hans idé da? Lenke til kommentar
haakl Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Er ikkje så veldig får gjenlaging av andres prosjekt men skal du lage ein nøyaktig kopi eller skal du lage ein forbedret kopi av Mr.Anki sin? ikke nødvendigvis en forbedret, men den kommer ikke til å være helt lik Fått lov av Mr.Anki til å kopiere hans idé da? ja, sendte han en melding tidligere i dag Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er bare å bruke ideen, men synes du kan finne ditt eget navn enn MeTube. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Skjer det noe mer her snart? Lenke til kommentar
haakl Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Skjer det noe mer her snart? Haha, du kan så si Men i forbindelse med hjemmeprosjektet må jeg også lage en arbeidslogg med bilder, så jeg prøver heller å laste opp den da jeg er ferdig Endret 24. mars 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå