Gå til innhold

Modern Warfare 2, VH2G søker medlemmer. (PS3)


Anbefalte innlegg

Dette er en copy paste fra mw2.no, posten er orignalt skrevet av Batasoft, leder for VH2G.

 

 

310.png

 

 

Historie-biten til VOFF og H2G

 

Etter mye fjas og mas, så kan jeg som en kry "klanleder" for PS3 delen av VOFF Hard to Get si at vi har startet opp på PS3 også. Selve klanen ble startet av HS DOG MW og Vikingsjef over noen virtuelle drammer og at begge to hadde hunder. Så da var VOFF skapt, skulle ikke tro det stoppet der i 2008 en kald vinternatt så telte VOFF 100 medlemmer over hele Norge, inkludert maskoter, hote gaming babes, svenske fans [link: Welcome to Facebook | Facebook

 

Men var først i 2008 vi begynte klankamper etter å spilt 5 månder public games i SnD, der vi rasserte nesten alle vi møtte på. Det først her Hard To Get ble laget, det ble konkuranse delen av VOFF klanen. Vi har dessvere ikke noe bevis på triumf annet en heder og ære, samtidig som vi skryter på å ha en del personer som blir snart bestefedre *hint hint*

 

Nå i dag så er VOFF xbox360 klanen, mens (v)H2G er PS3 delen av samme klan ledet av HS DOG MW. Måtte du komme over på PS3 versjonen også!

 

 

Team Roster H2G

 

----- VH2G Batasoft, leder - endre.hole@hotmail - PSI: Batasoft

----- VH2G Graamow, leder - PSI: Graamow

----- H2G Rangieboy, the casual one

----- H2G Steen87, the frolicking one

----- H2G Daggis, he sees dead... birds

----- H2G Alltid_

 

 

Hva forventer H2G om spillere i klanen

 

Jeg følger tråden fra VOFF klanen, jeg ser etter personer som kan oppføre seg i første rekke, siden vi har så mange medlemmer som er oppover i alder. Så har vi alltid prøvd å passe på at alle kan spille sammen uten at folk begynner å krangle eller å være kjepphøye. Vi ser etter folk med høy vinnermentalitet og som elsker å kaste ut bemerkelser over hvor han ser fiender, hva han sin plan er! Hvordan er dine stats er, er noe jeg ikke kommer til å bry meg så veldig om. Jeg kan ikke stresse det nok, vi er ute etter personer vi ikke har lyst til å drepe etter en halvspilt omgang.

 

Så kommer kanskje det viktigste, spillestil og dine tanker om hvordan du bruker din spillestil, hva tenker du når en runde begynner? Har du noen mål, eller bare peiser du på? Skriv litt om hva dine plusser og minuser er.

 

For å bli med oss eller for å bare spille med oss i H2G, så legg til Batasoft eller Graamow på ps3'en, i første rekke så vil vi spille mye public til alle sammen har blitt vandt med å være i gruppa.

 

PS: 18 årsgrense.

 

 

Mål til H2G

 

1) Snuse litt på top5 klanene i NPL

2) Topp 100 på GB/CG som vi var på xbox360 med VOFF

3) Ha det morsomt og møte andre folk på veien, med å gjøre det vi elsker: Nettopp å spille og se folk gå ut av matchen med halen mellom beina!

4) Få Rangieboy, HS DOG MW og Rogueassassin over til PS3 ved ordentlig spilling.

 

Lykke til, for fremtidige søkere! Tvi tvi, til motstandere og ikke minst - kos dere!

 

Batasoft out.

 

Hvis dette så interessant ut, sleng oss en melding på vårt midlertidige forum http://voffh2g.forumakers.com/forum.htm eller kontakt batasoft, eller graamow.

 

For all del, dere kan også svare her. Gratis bumps er ikke å forakte.

Endret av Anathema
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...