SkoMedHull Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Her kan dere kommentere i vei hvis dere føler for det Prosjektet finner dere her Mvh Håkon Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hehe, morsomt at du prøver også. Gjør du dette for å få så mange sponsorer som mulig eller? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg gjør på ingen måte dette for å få sponsorer. Jeg gjør dette enkelt og greit for prosjektet sin del. Jeg er på ingen måte ute etter å bare skaffe mange sponsorer. Delene jeg får av eventuelle sponsorer vil uansett være svakere enn de som er i maskinen jeg bruker for øyeblikket, dette er et prosjekt intet mer. Mvh Håkon Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ajaj, spennende dette også. Den svarte saken ved siden av PSUen der, det er en vifte, er det ikke? Har aldri sett en sånn vifte i en PC før. Er det noe som var i PSU fra før, eller har du funnet noe selv? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Det er nok viften som førte med PSU ja =) Planen er faktisk å fjerne denne, slik at PSU dermed tar mindre plass. Det eneste jeg har gjort med PSU sålangt, er å skru den opp Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gøy med et slikt prosjekt. Alltid sett på oljekjøling som lite praktisk på grunn av størrelse, men med de komponentene du har valgt så kan jo dette gjøres mye mindre enn f. eks et akvarium.. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Ja, som nevnt i prosjekttråden så satser jeg på å komme ned mot 4L olje. Det jeg er spent på er hvordan jeg skal få koblet på en trippel radiator på dette uten at det ser latterlig ut, men det hadde jo ikke vært noe kjekt hvis det ikke var utfordringer her Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kunne du kommet med tegninger på hvordan oppsettet med kjølingen blir? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Ja, jeg har tenkt at jeg måtte gjøre det. Problemet er at jeg dør litt innvendig hver gang jeg analyserer mine egne ferdighet i sketchup. Men selvsagt! Skal prøve å få til noe rimelig anstendig Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kjenner igjen den følelsen Bruker blender til slike oppdrag, sånn btw. Men det funker jo å bruke paint som jeg har sett flere her har brukt og deretter oppgradere til 3D senere Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du kan jo få tak i en pumpe som kan stå i vann/olje og bare montere radiatoren fast i utsiden på tanken? Da blir det ikke så mye på utsiden.. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har vurdert å gjøre det sånn, men det oppstår er par problemer. Glasstanken er ikke i min eie og må kanskje byttes ut om en stund, noe som vil si at jeg ikke står så fritt til å gjøre endringer på den. På en annen side kunne jeg laget en løsning der radiatoren "hektes" på glasstanken via en krok over kanten av tanken. Det jeg da ser som et problem er at det hele kan bli litt for lite stødig, jeg vil helst ikke velte dette og søle 4L med olje til 300kr/L. Jeg kan evt prøve lage til noen anstendige "føtter" som kan gjøre det hele stødigere, men det kan igjen bli en estetisk utfordring Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ut fra utformingen på tanken din så vil kanskje denne gi ideèr til føtter. Link Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Ikke noe dumt forslag! Jeg kunne evt prøvd å feste radiatoren på den diagonale stangen der også, to fluer i en smekk. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fælt og raskt det skal gå da Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Hehe Liten skala og billige produkter, går unna da vettu;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 gøy med disse dyppe i olje maskinene. hva er så spesielt med disse skruene? https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=350575 Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Absolutt ingenting Jeg bare trengte de, og jeg tenkte jeg skulle holde tråden så oppdatert som mulig. Litt agurknytt får dere tåle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 jeg følger med på to tråder om PCer dyppet i olje. får se hvem av dere som er kjappest. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Hehe, jeg startet en god del senere enn han da Men jeg skal prøve å holde koken oppe, venter som sagt på hovedkortet nå. Når det har kommet skal du ikke se bort ifra at jeg begynner å bygge litt mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå