Gå til innhold

Kommentartråd til oljeflekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjør på ingen måte dette for å få sponsorer. Jeg gjør dette enkelt og greit for prosjektet sin del. Jeg er på ingen måte ute etter å bare skaffe mange sponsorer. Delene jeg får av eventuelle sponsorer vil uansett være svakere enn de som er i maskinen jeg bruker for øyeblikket, dette er et prosjekt intet mer.

Mvh Håkon

Lenke til kommentar

Ja, som nevnt i prosjekttråden så satser jeg på å komme ned mot 4L olje. Det jeg er spent på er hvordan jeg skal få koblet på en trippel radiator på dette uten at det ser latterlig ut, men det hadde jo ikke vært noe kjekt hvis det ikke var utfordringer her :)

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert å gjøre det sånn, men det oppstår er par problemer. Glasstanken er ikke i min eie og må kanskje byttes ut om en stund, noe som vil si at jeg ikke står så fritt til å gjøre endringer på den. På en annen side kunne jeg laget en løsning der radiatoren "hektes" på glasstanken via en krok over kanten av tanken.

Det jeg da ser som et problem er at det hele kan bli litt for lite stødig, jeg vil helst ikke velte dette og søle 4L med olje til 300kr/L. Jeg kan evt prøve lage til noen anstendige "føtter" som kan gjøre det hele stødigere, men det kan igjen bli en estetisk utfordring ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...